چکیده :

مدیریت ارتباط با مشتری ازعوامل مهم دربازاریابی به شمار می آید وبدنبال آن وفاداری مشتری ازمواردمهم دربازاریابی است دراین مقاله سعی شده که مدیریت ارتباط با مشتری را ازدیدگاه های مختلف بیان کندوبه تعریف چهارشکل متفاوت ازمدیریت ارتباط با مشتری پرداخته شده و وفاداری مشتری رادر ابعاد رفتاری و نگرشی بررسی کرده ,درتحقیق حاضربامرورمنابع کتابخانه ای وپژوهش های انجام شده در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری و وفاداری مشتری درمیزان اثربخشی آن پرداخته واز عواملی نظیر:استراتژیک عملیاتی,تحلیلی,تعاملی به عنوان عوامل موثردرمدیریت بازاریابی یادشده است.

کلید واژگان :

مدیریت ارتباط بامشتری،بازاریابی،وفاداری مشتری



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک