چکیده :

نویسنده مسائل دیجیتالی شدن را در شرکت های پیشرو صنعت نفت و گاز از نظر انتقال انرژی مطرح می کند. علاوه بر این، این مقاله همچنین توصیه‌های سیاستی را برای انتقال کم کربن شرکت‌های نفت و گاز پیشنهاد می‌کند. مفهوم اصلی انتقال شرکت، انتقال از شرکت نفت و گازی به یک شرکت انرژی است. اکنون هیدروکربن ها اساس تراز انرژی جهانی را تشکیل می دهند. آنها منبع اصلی انتشار CO2 در جو هستند. مسائل مربوط به کاهش انتشار CO2، به عنوان مثال، با کربن زدایی صنعت نفت و گاز، در حال تبدیل شدن به موضوع است. شرکت‌های تحول دیجیتال اکوسیستمی ایجاد می‌کنند که در آن هر شرکتی می‌تواند به‌طور مناسب فرآیندهای تجاری را با فرآیندهای «پاک» جایگزین کند. فن آوری های دیجیتال امکان جمع آوری داده ها، نظارت بر فرآیندها و مدیریت آنها را فراهم می کند. هدف از این مطالعه، ایجاد توصیه هایی در مورد انتقال انرژی شرکت های نفت و گاز از طریق استفاده از فناوری های دیجیتالی سازی کسب و کار. این مقاله به تشریح نکات اصلی پارادایم انتقال انرژی و همچنین سیاست‌های دیجیتالی‌سازی مورد استفاده شرکت‌ها می‌پردازد. نویسنده انگیزه های انتقال انرژی شرکت های نفت و گازی را بررسی می کنند. تحلیل احتمالات تحول دیجیتالی تجارت نفت و گاز؛ آنها با استفاده از نمونه بزرگترین شرکت های خارجی در بخش نفت و گاز، مکانیسم انتقال انرژی را در نظر می گیرند.

کلید واژگان :

شرکت های نفت و گاز، تحول دیجیتال، دیجیتالی شدن، انتقال انرژی، کربن زدایی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک