چکیده :

اهداف: هدف از ارائه این مقاله این است که حفظ ارزش برند در گرو رضایت مشتری است و برند یکی از با ارزشمندترین دارایی های هر سازمان است که مدیریت مناسب آن می تواند را برای رسیدن به سهم بیشتر بازار در صنعت هموار سازد. روش تحقیق : روش تحقیق در متن مقاله آن اشاره شده دراین جا به صورت خلاصه این طور بیان می شود که با استناد به مدارک معتبر با برند سازی استفاده شده است. خلاصه نتایج : و در پایان این طور نتیجه میگیریم تبلیغات هم برای معرفی برند می توانند نقش مهمی داشته باشند و رضایت مشتری را می‌توان با حفظ نام برند به دست آورد.

کلید واژگان :

ارزش برند ،برند ،مشتری مداری ،مشتری



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک