چکیده :

امروزه در جهان ارتباطات مهارت مذاکره در هر زمینه ای امری مهم تلقی می شود و موفقیت افراد در گرو مذاکره موفق می باشد. این امر در زمینه کسب و کار هم تاثیر بسزایی دارد به شکلی که مذاکره را به یکی از ارکان مهم کسب و کار تبدیل کرده است. از طرفی دیگر در جهان امروز مدیران شرکت ها به شدت به دنبال جذب مشتری جدید و حفظ مشتری فعلی می باشند که این امر با جلب رضایت مشتری امکان پذیر می باشد. یکی از موارد اساسی و تاثیر گذار در رضایت مشتری شناسایی مهارت های مذاکره و تکنیک های آن می باشد هدف ما هم در این مقاله شناسایی این مهارت ها و تکنیک ها و ارتباط و تاثیر آنها بر روی رضایت مشتری می باشد این تحقیق از نظر ماهیت، کیفی توصیفی می باشد و ما با بررسی پژوهش های مختلف و جمع بندی آنها توانستیم اساس این مقاله را تشکیل دهیم در واقع این مقاله به مدیران شرکت ها کمک می کند که چگونه با بالا بردن مهارت خود در مذاکره بتوانند رضایت مشتریان را جلب کنند و در بازار رقابتی امروز پیروز میدان باشند.

کلید واژگان :

مهارت مذاکره ، رضایت مشتری ، مدیریت مذاکره ، مذاکره فروش



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک