چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
سازمان قادر است با برآورده کردن نیازها،خواسته ها وتقاضاهای مشتریان ازطریق محصولات وخدماتی که ارائه میدهد به هدف خود دست یابد. موضوع: این مقاله درحیطه مدیریت کردن ارتباط با مشتری در چارچوب مدیریت استراتژیک است که رضایت مشتری را بدنبال دارد. هدف تحقیق: در این پژوهش هدف را می توان اینطور تعریف کرد که تولیدکننده می خواهد با بکارگیری مدیریت استراتژیک . روش تحقیق:از روش کتابخانه ای استفاده شده که در متن به طورکامل بیان شده است. خلاصه نتایج: دراین پژوهش سعی کردیم تا جایی که ممکنه از تمامی چارچوب مدیریت استراتژیک در حوزه بازاریابی به کار ببریم تا بتوانیم روابط را با مشتری حفظ کنیم و وفاداری مشتری را نسبت به محصول بدست آوریم و درنهایت به هدف خود برسیم.
کلید واژگان :استراتژیک بازاریابی،بازاریابی،مدیریت،بازاریابی،مدیریت استراتژیک بازاریابی
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6168250580584088
- سال انتشار : 1399
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : چهارمین کنفرانس بین المللی عمران،معماری و مدیریت شهری
- برگزار کنندگان : سازمان بين المللي مطالعات دانشگاهي
- تاریخ ثبت : 1402/02/06 15:13:25
- ثبت کننده : نجمه خجیر
- تعداد بازدید : 64
- تعداد فروش : 0