چکیده :

سازمان قادر است با برآورده کردن نیازها،خواسته ها وتقاضاهای مشتریان ازطریق محصولات وخدماتی که ارائه میدهد به هدف خود دست یابد. موضوع: این مقاله درحیطه مدیریت کردن ارتباط با مشتری در چارچوب مدیریت استراتژیک است که رضایت مشتری را بدنبال دارد. هدف تحقیق: در این پژوهش هدف را می توان اینطور تعریف کرد که تولیدکننده می خواهد با بکارگیری مدیریت استراتژیک . روش تحقیق:از روش کتابخانه ای استفاده شده که در متن به طورکامل بیان شده است. خلاصه نتایج: دراین پژوهش سعی کردیم تا جایی که ممکنه از تمامی چارچوب مدیریت استراتژیک در حوزه بازاریابی به کار ببریم تا بتوانیم روابط را با مشتری حفظ کنیم و وفاداری مشتری را نسبت به محصول بدست آوریم و درنهایت به هدف خود برسیم.

کلید واژگان :

استراتژیک بازاریابی،بازاریابی،مدیریت،بازاریابی،مدیریت استراتژیک بازاریابی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک