چکیده :

هدف : بررسی تاثیر فناوری بر خلاقیت و یادگیری دانش آموزان روش پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه اجرا نیمه آزمایشی با استفاده از پرسشنامه بود. جامعه آماری ما 03 نفر از دانش آموزان کلاس پنجم ابتدایی در مدرسه حکمت است. بنابریافته های حاصل از پژوهش فناوری بر هر خلاقیت و یادگیری تاثیر مثبت و معناداری داشت. وظیفه معلمان در مدارس هوشمند مدیریت فناوری آموزشی، رسیدگی به وظیفه تخصصی در محیط یاددهی-یادگیری، ارائه آموزش اثربخش، آشنایی با انواع انتخاب محتوا و منابع مناسب برای دانش آموز و ... است. آموزش خلاقیت و فراهم کردن شرایط برای بروز و ظهور آن اهمیت فوق العاده ای دارد

کلید واژگان :

خلاقیت ، یادگیری ، فناوری



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک