در آموزش و پرورش معاصر نه تنها مقدار یادگیری بلکه یادگیری بهتر دارای اهمیت است(فرهوش و همکاران :۱۳۹۱ ۲۹۸) امروزه روش های متعددی برای آموزش وجود دارد اینکه کدام روش تدریس را انتخاب کنیم اجرایی نماییم وابسته به موقعیت و توانایی ما در اجرای آن می باشد(گل اف روز شهری،خاقانی زاده:۱۳۸۸ ۱۶۱) از مراحل مهم در طراحی آموزش انتخاب روش تدریس است مدرس باید با توجه به طبیعت فراگیران محتوای موضوع و محدودیت زمانی روشی را برای تدریس انتخاب کند تدریس به روش سخنرانی سابقه ای طوالنی در نظامهای آموزشی دارد(گل افروز شهری،خاقانی زاده:۱۳۸۸ ۱۶۱) برای تغییرات مهم در یادگیری باید به شیوه عرضه محتوا هم توجه کرد مطلوبیت یک برنامه آموزشی در گرو اصالح فرآیند آموزشی و انتخاب روش تدریس مناسب است(سمیعی زفرقندی :۱۳۹۵ ۸۲)
کلید واژگان :انگیزش پیشرفت دانش آموزان-علوم تجربی
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6168922760121120
- سال انتشار : 1402
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : دومین کنفرانس بین المللی و پنجمین همایش ملی مدیریت، روانشناسی و علوم رفتاری
- برگزار کنندگان : دانشگاهها و مراکز علمی
- تاریخ ثبت : 1402/04/22 10:23:21
- ثبت کننده : فرشید رستم زاده
- تعداد بازدید : 57
- تعداد فروش : 0