چکیده :

ارتباط نزدیک بین استراتژی های رقابتی و استراتژی های ساختاری به عنوان پیش شرطی برای موفقیت عملکردهای کسب و کار مطلوب و به شمار می آید. این تحقیق نشان می دهد که چگونه ارتباط بین فعالیت ها و استراتژی های رقابتی بر روی عملکرد سازمانی را در صنعت بانکداری تا ثیر گذار می باشد. یافته های ما که با استفاده از آزمون های توصیفی و استنباطی آماری و نرم افزار spss انجام شده، نشان می دهد که 1 - استراتژی های رقابتی باعث اعتدال ارتباط بین عملکرد ها و فعالیت های استراتژیک بازاریابی و عملکردهای سازمانی می گردد، 2 - تصمیمات راهبردی - یکپارچه خاص در مورد عملکردها و فعالیت بازاریابی دارای تاثیر قابل توجهی بر روی عملکرد سازمانی می باشد، و 3 -عملکرد بانک های محلی - در میان گروه های استراتژیک متفاو بوده که بستگی به کیفیت تناسب راهبردی دارد.

کلید واژگان :

فعالیت های خدماتی ، تناسب راهبردی ، عملیات بانکی ، استراتژی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک