چکیده :

معلمان بزرگ موسسات بزرگي ميسازند معلماني كه نقش محوري در انسان داشتهاند اعتقاد بر اين دارند كه يادگيري و آموزش مؤثر، شكلدهنده جامعه هستند. معمولاً اثربخشي يك مربي براساس عملكرد شاگردش سنجيده ميشود. عوامل زيادي وجود دارد كه بر عملكرد كلاس تأثير ميگذارد. مديريت كلاس درس، يكي از عوامل مهمي است كه در فرآيند يادگيري دانشآموزان بسيار مهم است. مديريت كلاس را ميتوان يك هنر دانست كه از معلمي به معلم ديگر متفاوت است يعني هر معلمي سبك منحصر به فردي براي مديريت كلاس خود دارد؛ اما همچنان برخي از شيوههاي كلي كلاس درس وجود دارد. هدف محققان در اين مقاله بررسي برخي از شيوههاي مديريت كلاس درس است كه پيروي از اين موارد ميتواند اثربخشي يادگيري دانشآموز را افزايش دهد.

کلید واژگان :

مديريت كلاس درس، افزايش يادگيري دانشآموزان، مداخلات كلاس درس.



ارزش ریالی : 200000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک