چکیده :

تلاش محقق در اين پژوهش بر اين است كه بتواند بررسی تأثیر رابطه بین ارزی ويژه برند و بازاريابی كارآفرينانه در صنايع پخش مواد غذايی استان اردبیل پرداخته و زمینه برای توسعه مطالعات آينده باشد و به ارائهدهندگان خدمات در صنايع پخش مواد غذايی درزمینه بهبود ارائه خدمات و افزايش عملکرد آن ياری كننده باشد. جامعه آماری در اين پژوهش؛ شامل تمامی كاركنان، مديران و متخصصان صنايع پخش مواد غذايی در استان اردبیل كه حدوداً 0962 نفر در نظر گرفته شده اند. با توجه به جدول مورگان حجم نمونه موردنیاز به تعداد 339 نفر برآورد گرديد كه به روش تصادفی ساده جهت جمعآوری داده ها انتخاب شدند. ابزار اصلی گردآوری اطلاعات پرسشنامه است. در اين پژوهش و برای آزمون سوالها از روش تحلیل عامل تأيیدی و مدل معادلات ساختاری استفاده شد؛ و برای اجرا منظور از بهره گرفت. نتايج حاكی بر اساس سوال 1؛ رابطه بین ارزش ويژه برند و LISREL و SPSS نرمافزار آماری آزمون نیز 12961 محاسبه شده t بازاريابی كارآفرينانه در صنايع پخش مواد غذايی استان اردبیل برابر 2961 و آماره است. بر اساس سوال 0؛ رابطه بین كیفیت درک شده و بازاريابی كارآفرينانه در صنايع پخش مواد غذايی استان آزمون نیز 69.9 محاسبه شده است. بر اساس سوال 3؛ رابطه بین آگاهی از برند و t اردبیل برابر 29.9 و آماره آزمون نیز 6963 محاسبه شده t بازاريابی كارآفرينانه در صنايع پخش مواد غذايی استان اردبیل برابر 2963 و آماره است.. بر اساس سوال 0؛ رابطه بین وفاداری به برند و بازاريابی كارآفرينانه در صنايع پخش مواد غذايی استان آزمون نیز 6966 محاسبه شده است كه نشان میدهد همبستگی مشاهده شده مطلوب t اردبیل برابر 2966 و آماره و معنادار است بنابراين سوالات فوق تأيید میگردد. در آخر با توجه به يافته ها و تببین سوالات به صنايع پخش مواد غذايی استان اردبیل پیشنهادهای كاربردی ارائه گردد.

کلید واژگان :

بازاریابی کارآفرینانه، ارزش ویژه برند، صنایع پخش مواد غذایی، استان اردبیل



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک