چکیده :

تغییرات سریع محیطی، جهانی سازی، رقابت، تهیه کالاها و خدمات نوآورانه، تغییرات انتظارات مشتری وتقاضاهای سرمایه گذاران و استانداردهای بالا برای سازمان ها باعث شده سازمان ها به طور مداوم عملکردخودشان را برای رقابت موثرتر و اثربخش تر با کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت و متنوع کردن خدمات وکالاهایشان بهبود ببخشند. هدف ازاجرای پژوهش حاضر بررسی میزان بکارگیری مدیریت استراتژیک در کارخانهسیمان شهرستان دورود ازدیدگاه مدیران بوده است ، روش این پژوهش توصیفی مقطعی بوده و جامعه آماری اینپژوهش ، 9 نفر مدیران کارخانه سیمان شامل (مدیرفروش، مدیرتولید وبهره برداری، مدیربرق، مدیر محیط زیست، مدیر دفتر فنی، مدیر مکانیک، مدیر حسابداری، مدیر منابع انسانی و مدیر کارگزینی) بوده است که اقدام بهپرنمودن پرسشنامه ها نمودند. ابزار گرده آوری داده های محقق پرسشنامه ای ساخته با 10 سوال 5 گزینه ایومیزان پایایی پرسشنامه 0.87 بود که مورد استفاده قرارگرفت. نتایج تحلیل های آماری بیانگر این است کهمدیریت استراتژیکی در حدمطلوبی در کارخانه سیمان شهرستان دورود از دیدگاه مدیران این کارخانه بهکارگرفته شده است.

کلید واژگان :

کارخانه سیمان ، مدیریت استراتژیک ، مدیران



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک