چکیده :

امروزه یادگیري الکترونیکی همگام با پیشرفت فناوري اطلاعات توسعه می یابد. توسعه یادگیري الکترونیکی به تنهایی کافی نیست بلکه سازگار بودن با ایده هاي نوآورانه و تجربه هاي موفق امري است که باید مورد توجه قرار گیرد همچنین در صورتی که این نو آوري ها رضایت فراگیران را در برداشته باشد، می توان نتیجه گرفت توسعه یادگیري الکترونیکی موفقیت آمیز بوده است. با تعریف یادگیري الکترونیکی به تحلیل پشتیبانی یادگیري الکترونیکی از اهداف سازمان می پردازیم، سپس مفهوم نوآوري و سه جنبه اي که مرتبط با یادگیري الکترنیکی را تشریح می کنیم. به نظر می رسد جهت دستیابی به موفقیت در سایه کسب می تواند با در نظر گرفتن مؤلفه هاي مختلف شاخص هاي مناسبی جهت ارزیابی AFEIL استفاده از فناوري هاي نوآورانه و رضایت فراگیران، استفاده از مدل نتایج موفقیت در یادگیري الکترونیکی را ارائه خواهد داد. در این مقاله به برخی عوامل ایجاد مشکل در یادگیري الکترونیکی می پردازیم، رو در رو نبودن دانشجویان با یکدیگر و اساتید احساس رهایی از پایان نامه و بی انگیزه بودن را به ارمغان می آورد. در انتها مراحل تولید یک پروژه یادگیري الکترونیکی را به صورت مختصر بیان نمودیم.

کلید واژگان :

یادگیري الکترونیکی، تجربه هاي موفق، روش هاي نوآورانه، رضایت فراگیران، فناوري.



ارزش ریالی : 100000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک