امروزه اکثر کسب و کارها به تکنولوژی به عنوان یک عامل کلیدی تقریبا در هر کاری متکی هستند. در حالیکه صاحبان کسب و کار به کارشناس فناوری اطلاعات نیازی ندارند، آنها باید روی کارکنان یا مشاورانی که این تخصص را دارند، سرمایه گذاری کنند. مشتریان می خواهند در مورد کسب و کار شما از طریق رسانه های اجتماعی یا وب سایت اطلاعات کسب کنند یا شاید بتوانند روند خرید را از طریق سفارش آنلاین و پرداخت بصورت ساده تر انجام دهند.مطالعه حاضر از طریق تحلیل ضروریترین مهارتهای بازاریابی دیجیتال در کارآفرینی و تشخیص فرصتهای موجود برای متخصصان بازاریابی دیجیتال آتی، به این مسئله میپردازد که چگونه تحول دیجیتال حرفه بازاریابی در کارآفرینی را دگرگون ساخته است. این مطالعه با تحلیل محتوای آگهی های شغلی در روزنامه ها و اینترنت بصورت آنلاین و آفلاین در 5کشور اروپایی، چهارچوبی برای تعریف مجموعه مهارتهای ضروری متخصصان بازاریابی دیجیتال برای آغاز این کارآفرینی و پیشرفت در آن ارائه نموده است. پنج دسته مهارت اشتغال پذیری و 22 مهارت و توانایی در این بررسی مشخص شدهاند. اهمیت این دسته بندی ها در شرکتهای دیجیتال شده در سطوح مختلف نیز مورد تحلیل قرار گرفته است. این پژوهش به مباحث مرتبط با کارآفرینی فارغ التحصیلان جدید کمک خواهد کرد و راهنمایی های مفیدی در زمینه استعدادهای آتی بازاریابی برای دانشگاهها، مؤسسات آموزش عالی، و شرکتها ارائه میکند.
کلید واژگان :اشتغالپذیری، مجموعه مهارتها، فارغالتحصیلان بازاریابی، دیجیتالیکردن،کارآفرینی
ارزش ریالی : 100000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 7163819945517364
- سال انتشار : 1398
- نوع مقاله : چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
- برگزار کنندگان : دانشگاه شهید بهشتی
- تاریخ ثبت : 1400/09/08 18:54:15
- ثبت کننده : احمد محمدی
- تعداد بازدید : 260
- تعداد فروش : 1