چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر بازاریابی سبز بر تمایل به خرید مشتریان می باشد.بدین منظور جستجو توسط پژوهشگر درپایگاه هاي اطلاعاتی بین المللی Science Diret ، Google scholar پایگاه هاي فارسی زبان ایران داک و نشریات مدیریت ورزشی در یک بازه زمانی ده ساله می باشد که 15 مقاله مورد بررسی قرار گرفت. بنابراين پيشنهاد مي شود فعالیتهای منطبق با محیط زیست می تواند تصویری مثبت از شرکت و محصولات آن در ذهن مشتریان ایجاد و آنها را برای خرید ترغیب کند.
کلید واژگان :بازاریابی،بازاریابی سبز، مشتری، محصولات ورزشی
ارزش ریالی : 100000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 7171363248326476
- سال انتشار : 1401
- نوع مقاله : چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : هفتمین همایش ملی ودومین همایش بین المللی انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
- برگزار کنندگان : انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
- تاریخ ثبت : 1403/02/01 21:31:23
- ثبت کننده : دکتر حمید معین فرد
- تعداد بازدید : 52
- تعداد فروش : 0