چکیده :

هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر بازاریابی سبز بر تمایل به خرید مشتریان می باشد.بدین منظور جستجو توسط پژوهشگر درپایگاه هاي اطلاعاتی بین المللی Science Diret ، Google scholar پایگاه هاي فارسی زبان ایران داک و نشریات مدیریت ورزشی در یک بازه زمانی ده ساله می باشد که 15 مقاله مورد بررسی قرار گرفت. بنابراين پيشنهاد مي شود فعالیتهای منطبق با محیط زیست می تواند تصویری مثبت از شرکت و محصولات آن در ذهن مشتریان ایجاد و آنها را برای خرید ترغیب کند.

کلید واژگان :

بازاریابی،بازاریابی سبز، مشتری، محصولات ورزشی



ارزش ریالی : 100000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک