در سال های اخیر، مدیریت دانش به عنوان یکی از جالب ترین و چالش برانگیزترین موضوعات مدیریت کسب و کار بوده و دایره کاربرد آن همواره با سایر مباحث عرصه مدیریت، گسترده تر می شود. مدیریت دانش فرایندی است که به سازمان ها در شناسایی، انتخاب، سازماندهی، انتشار و انتقال اطلاعات مهم و مهارت هایی که بخشی از سابقه سازمان هستند و عموما به صورت ساختار نیافته در سازمان وجود دارند، یاری می رساند. امروز سرمایه اجتماعی، نقشی بسیار مهم تر از سرمایه فیزیکی و انسانی در سازمان ها و جوامع ایفا می کند. در غیاب سرمایه اجتماعی، سایر سرمایه ها اثربخشی خود را از دست می دهند و بدون سرمایه اجتماعی، پیمودن راه های توسعه و تکامل فرهنگی و اقتصادی، ناهموار و دشوار می شوند. عدم توجه به سرمایه اجتماعی در سازمان ها، یکی از بزرگترین مشکلات سازمان ها کنونی است. تحقیق حاضر با هدف بررسی رابطه سرمایه اجتماعی با مدیریت دانش در اداره کل ورزش جوانان استان مازندران انجام گرفته است. روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی بود. و جهت جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه استفاده گردید.
کلید واژگان :مدیریت دانش ، بعد ارتباطی ، سرمایه اجتماعی
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک