چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
اين تحقيق يك مطالعه توصیفی از نوع کتابخانه ای می باشد که کلیه منابع موجود در زمینه شیوه های آموزش زبان فارسی اعم از مقالات پژوهشی و کتاب ها را بررسی می کند و سعی در ارائه تعاریف جامع و تحقق یافته در زمینه شیوه های آموزش زبان فارسی در مقطع متوسطه را دارد. یافته ها حاکی از این است که در تمام روش های تدریس زبان فارسی تعیین الگو و شناخت کافی از علوم و فنون نوین تدریس از اهمیت بالایی برخوردار است و در روش های نوین فرآیند یادگیری فرآیندی دوسویه و تعاملی میان یادگیرنده و معلم است.
کلید واژگان :آموزش زبان فارسی، الگوی پیش سازمان دهنده، الگوی تفکر انتقادی، الگوی تفکر استقرایی
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 8144680709485630
- سال انتشار : 1393
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : همایش ملی تغییر در برنامه درسی دوره های تحصیلی آموزش و پرورش
- برگزار کنندگان : دانشگاه بیرجند
- تاریخ ثبت : 1394/08/15 14:21:34
- ثبت کننده : اعظم آژند
- تعداد بازدید : 302
- تعداد فروش : 1