چکیده :

مباحث مهمی درمورد نقش، رسالت و عملکرد وسایل ارتباط جمعی در میان صاحب نظران مطرح است و اختلاف نظرهای عمیقی درمیان آنها وجود دارد. نوشتار حاضر به بررسی این اختلاف نظرهای عمیق صاحب نظران می پردازد و به این پرسش ها پاسخ خواهد داد؛ ضرورت سواد رسانه ای در جامعه و نقش مدیران رسانه در ارتقای آن چیست؟ مدیران رسانه ها در مواجهه با سواد رسانه ای مخاطبان امروزی چگونه باید عمل کنند؟ برای پاسخ به این پرسش ها، به برخی از نتایج تحقیقات در خصوص آثار فوران اطلاعات در عصر انفجار اطلاعات اشاره می شود و در ادامه ضرورت داشتن سواد رسانه ای مخاطبان در عصر رسانه ها مورد بررسی قرار می گیرد و در پایان راهکارهایی برای مدیران رسانه در مواجهه با سواد رسانه ای مخاطبان پیشنهاد می گردد.

کلید واژگان :

مدیریت- رسانه- سواد رسانه ای- مخاطب- اطلاعات



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک