چکیده :

شناخت توانمنديهاي دروني موجب ميشود وقتي معلم يك كلاس : (نقيزاده و رمضاننژاد، : ١٤٠٢ درس با تعداد كثيري از دانشآموزان مواجه ميشود، در تفكر خود اين جمله كه ايشان در عنوان به كار بردهاند را بر زبان جاري نسازيم. اين توانايي را در خود ميبينم كه تنها به سخنراني در كلاس درس اكتفا نكنم و براساس تجارب زيسته خود فضاي تدريس را به سمت پژوهش محوري پيش ببرم. از اكثريت تجهيزات ممكن، استفاده ميكنم تا از فضاي خواندن، نوشتن، حساب كردن فاصله بگيرم و آن را به خوب گوش دادن، خوب خواندن، خوب نوشتن، بازي و مهارتها تغيير بدهم. بسيار نقش نظم و انجام روتين كارها در زندگي را مهم ميشمارم و دوست دارم آن را به فراگيرانم، ياد بدهم.

کلید واژگان :

کنش پژوهی،وضیعت مطلوب معلمی،الگوی مفق طرح درس



ارزش ریالی : 150000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک