این تحقیق به منظور تعیین رابطه بین نوآوری گرایی و کارآفرینی گرایی با استراتژی های رقابتی است.جامعه مورد مطالعه تعداد 85 نفر از مدیریان و کارکنان کسب و کارهای کوچک در شهر اصفهان است که به طو تصادفی 70 نفر از آنها انتخاب شدند. برای ابزار پژوهش پرسشنامه ای با 33 با ضریب پایایی 0.904 طراحی شد. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها روش های آماری ضریب همبستگی ساده و چند گانه(تحلیل رگرسیون) استفاده شد. نتایج حاکی از آن بود که بین مؤلفه های نوآوری گرایی و مؤلفه های کارآفرینی گرایی با استراتژیهای رقابتی رابطه وجود دارد. نتایج تحلیل رگرسیون چندگانه نیز حاکی از آن بود که هر یک از مؤلفه های نوآوری گرایی و کارآفرینی گرایی با استراتژیهای رقابتی همبستگی چند گانه معنی داری داشتند.
کلید واژگان :نوآوری گرایی، کارآفرینی گرایی، استراتژیهای رقابتی، استراتژی کاهش هزینه، استراتژی تمایز، استراتژی تمرکز.
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک