بسیاری از سازمان ها، رسانه های اجتماعی را به منظور ارتقاء همکاری دو جانبه داخلی میان کارکنان و خارجی با مشتریان و همکاران به کار می برند. با این حال، آن فقط برای ایجاد یک حضور در برخی از محیط های اجتماعی کلیدی مانند فیس بوک یا یوتیوب کافی نیست. به منظور نفوذ کامل ارزش رسانه های اجتماعی، سازمانها باید رسانه های اجتماعی را با فرآیندهای کسب و کار خود ادغام نمایند، زیرا این معنی را می دهد که راه حل های جدید را باید توسعه داد تا سیستم های سازمانی موجود گسترش یابند. در این مقاله، ما یک راه حل نمونه اولیه را ارائه می دهیم که یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی با فرآیند پردازش سفارش در حال حاضر را نشان می دهد. راه حل اجرا شده بهترین پروسه های عملکردی جاسازی شده در یک برنامه ریزی منابع سازمانی با داده های بدون ساختار از رسانه های اجتماعی را با هم به ارمغان می آورد.
کلید واژگان :سیستم های سازمانی (Enterprise Systems)، مدیریت فرایندهای کسب و کار ( BPM)، برنامه ریزی منابع سازمان(ERP) ، برنامه کاربردی مرکب (Composite Application)، سرویس وب(Web Service)، برنامه کاربردی سیستمی(SAP)
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 3142584608669489
- سال انتشار : 1393
- نوع مقاله : پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : ماهنامه تخصصی تجارت الکترونیک و رایانه
- برگزار کنندگان :
- ISSN : 1322-1127
- تاریخ ثبت : 1393/12/17 23:51:26
- ثبت کننده : محمد حمیدی نصر
- تعداد بازدید : 351
- تعداد فروش : 1