چکیده :

هدف از مقاله حاضر معرفی ده استراتژی رهبری بازاریابی می باشد. به نظر نویسنده آقای گرگ ولچ، موفقیت در کار بازاریابی نیازمند توسعه مداوم مهارت ها به عنوان بازاریاب و به عنوان رهبران الهام بخش سازمانی، می باشد. انتظار می رود که آنها ابتکاراتی را در توسعه محصول، تجهیزات ورسانه های اجتماعی خلق نمایند تا به سطحی از اطلاعات مشتریان دست یابند که بتوانند محصولات و خدمات را به بهترین نحو گسترش دهند،که همه این مراحل طرح کلی بازاریابی را شکل می دهد. دراین مقاله چند توصیه به بازاریابان برتر پیشنهاد شده است که می توان با بکارگیری آنها در حرفه بازاریابی پیشرو بود.

کلید واژگان :

بازاریابی، استراتژی رهبری، تبلیغ کنندگان بازاریابی، فعالیت های دیجیتال.



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک