چکیده :

اكثريت قريب به اتفاق مردم، خدمات عالي را تجربه نمي¬كنند. نزديك به يك سوم مصرف¬كنندگان بر اين باورند كه درحال حاضر، موسسات تجاري در ارائه خدمات مطلوب به مشتري توجه کمتري دارند، مهم¬تر اينكه در يك نظرسنجي از تجربيات مشتريان در اين زمينه، تنها هفت درصد از مشتريان اظهار نموده¬اند كه تجربيات آنها از خدمات ارائه شده موسسه، فراتر از حد انتظار آنها بوده است. در اين مقاله شش راز ارائه خدمات استثنایی به مشتری را مورد بررسي قرار خواهيم داد. پژوهش ها نشان می دهد، زمانی که مصرف کننده ای از خدمات ناراضی است، حساسیت نسبت به قیمت دوبرابر می شود وزمانی که مشکلات دیگری برای مشتری پیش می آید بازهم، این حساسیت به قیمت، دوبرابر می گردد. اما در ذهن یک مشتری، ارائه خدمات استثنایی تاییدکننده هزینه هاست، زیرا در نظرشان برای چیزی پول می پردازند که ارزش پرداخت دارد.

کلید واژگان :

خدمات استثنائی، مشتری، برندتجاری



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک