چکیده :

مطالعه حاضر بررسی تأثيرترفیعات در بازاریابی پیوندی بر تصمیم خرید مصرف کننده می باشد. از جمله انگیزه های اصلی برای تحقیق حاضر که به ساخت مدل مفهومی پژوهش هم کمک کرد، بررسی چگونگی تأثيرمتغیرهای زیر مجموعه ترفیعات بر تصمیم خرید مصرف کننده است.از دیگر دلایلی که اهمیت انجام این تحقیق را بیان می کند،پیشگامی در جهت معرفی استراتژی بازاریابی پیوندی و بیان جنبه های مختلف آن می باشد به گونه ای که قابل کاربرد عملی در سطح شرکت های بومی باشد.و واضح است که یکی از اهداف دانشگاهیان تولید دانش و بررسی استراتژی های موفق جهانی و بومی سازی آن استراتژیها جهت استفاده شرکت های بومی است.قلمروی زمانی و مکانی پژوهش به ترتیب، بهار 1393 و رستوران "هانی" می باشد.این پژوهش از نظر نوع، کاربردی و به لحاظ گردآوری اطلاعات، پیمایشی است.تعداد نمونه طبق فرمول حجم نمونۀ نامحدود 383 انتخاب و با استفاده از ابزار پرسشنامه اقدام به جمع آوری اطلاعات گردید.نتایج به دست آمده از آزمون فرضیه ها که با استفاده از تکنیک های آمار استنباطی انجام گرفت حاکی از آن است که فروش شخصی با ضریب توافقی محاسبه شده 0/78 درصد در بازاریابی علّت بر قصد خرید مصرف کننده تأثير بسیار زیادی دارد.

کلید واژگان :

بازاریابی پیوندی، مسئولیت اجتماعی شرکتها، آمیخته بازاریابی اجتماعی، رفتار مصرف کننده.



ارزش ریالی : 350000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک