پژوهش حاضر با هدف تدوین سبک رهبری فرهنگ مدار، در جامعه نخبگان مدیریت و مدیران نخبه با استفاده از روش پدیدارشناسی و بر اساس نظریه هفت مرحله ای کالیزی انجام گرفته است. گردآوري اطلاعات از طريق مصاحبه فردی، عمیق، نيمه ساختاريافته انجام شده و برای تأمین روایی و پایایی مطالعه از روش ارزیابی «لینکولن» و «گوبا» استفاده گردیده است. یافتههای حاصل از پژوهش بعد از حذف کدهای تکراری و کدگذاری نهایی به 127 کد مفهومی پایان یافت که در نهایت پس از طی مراحل هفتگانه کلایزی 77 کد باقی ماند و سپس در پانزده دسته هم مفهوم، و ده مفهوم اصلی «مدیریت بافت»، «مدیریت دانایی محور»، «عقلانیت گرایی»، «تعلق سازمانی»، «بصیرت سازمانی»، «تحولگرایی»، «کارمندمداری»، «تعهدمداری»، «حمایت عاطفی کارکنان» و «هوش فرهنگی» تقسیمبندی و دستهبندی شدند و بدین ترتیب بعد از تأیید روایی مطالعه توسط شرکت¬کنندگان در مصاحبه سبک رهبری فرهنگ مدار تدوین گردید.
کلید واژگان :سبک رهبری، فرهنگ، فرهنگ سازمانی، پدیدارشناسی، سبک رهبری فرهنگ¬مدار
ارزش ریالی : 600000 ریال
با پرداخت الکترونیک