استارت¬آپ¬¬ها دارای بودجه، منابع یا تجربهای محدود هستند، از اینرو انتخاب شیوه¬ بازاریابی برای آنها از اهمیت بسزایی برخوردار است. از سویی عدم اعتماد مخاطبان به تبلیغات سنتی، باعث افزایش گرایش بازاریابان، به مفهوم روزنامه¬نگاری برند شده است. پژوهش باهدف بررسی اثر روزنامهنگاری برند برقصد حمایت مشتریان از کسبوکار نوپاهای داخلی صورت گرفت. ازلحاظ هدف کاربردی و از نظر شیوه جمعآوری دادهها توصیفی پیمایشی است. جامعه آماری کلیه شهروندان تهرانی که از خدمات تپ سی استفاده میکنند. برای تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران که با توجه به جامعه آماری نامحدود، حجم نمونه 384 نفر بهصورت روش نمونه¬گیری خوشه¬ای در دسترس انتخاب شدند. ابزار گردآوری، پرسشنامه هست، پایایی با محاسبه ضریب آلفای کرونباخ و روایی از روش (CVR)، مورد تائید قرار گرفت. تجزیهوتحلیل دادهها با استفاده از روش مدل یابی معادلات ساختاری توسط نرمافزار لیزرل صورت گرفت. نتايج حاکی از تائید کلیه فرضیات است. نتایج نشان داد که روزنامهنگاری برند بر ابعاد قصد حمایت مشتریان تأثیرگذار است. بر اساس یافته¬های پژوهش حاضر می¬توان گفت، توجه به روزنامه¬نگاری برند در فعالیت¬های بازاریابی دیجیتال باعث افزایش کیفی محتوای تبلیغات و جلب اعتماد و توجه مشتریان و نیز افزایش قصد حمایت مشتریان از استارتآپها می¬گردد.
کلید واژگان :روزنامهنگاری برند، قصد حمایت مشتریان، استارت¬آپ، تپ¬سی
ارزش ریالی : 350000 ریال
با پرداخت الکترونیک