چکیده :

چكيده سابقه و هدف: در دنياى امروز سرمايه اصلى بسيارى از سازمانها،برند آن سازمان است. در تحقیق حاضر به تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش برند با نقش واسطه شهرت سازمان در بیمه ایران پرداخته شد. مواد و روش‌ها: تحقیق فوق از نظر هدف،کاربردي واز منظر روش،توصیفی میباشد.تعداد نمونه،384 نفر از کليه مشتریان بیمه ایران در منطقه 5 شهر تهران که به صورت غیراحتمالی در دسترس وبراساس فرمول کوکران انتخاب شد که با استفاده از آزمون کلومروف اسمیرینوف ،تی تک نمونه ای و رگرسیون به بررسی تاثیر بین فرضیه پرداخته شد یافته ها: یافته ها نشان می دهد که مدیران می بایست توجه بیشتری به نظم علیتی مربوط به ارزش برند داشته باشند. مدیران می بایست ابتدا اگاهی از برند را به عنوان ابزاری مرجع در زمینه‌ی ارتباطات مختلف با برند ، هم چون ارزش آن از دید مشتری، و ویژگی های ادراک شده در مورد برند در نظر بگیرند. در ادامه و به عنوان راهی برای ایجاد وفاداری بیشتر، مدیران می بایست تمرکز بیشتری بر مساله‌ی ارتباط با برند داشته باشند. استنتاج: تبلیغات بر ارزش برند با نقش واسطه شهرت سازمان در بیمه ایران تاثیر دارد.

کلید واژگان :

واژه های کلیدی: ارزش برند - شهرت سازمان - بیمه



ارزش ریالی : 350000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک