مصرف کنندگان کالا و خدمت به طور مداوم در معرض عواملی هستند که دیدگاه آنها را نسبت به برند مورد استفاده آنها تغییر می دهد و در آنها احساسات جدید ایجاد می کند که ممکن است این احساس جدید منفی باشد و یا مثبت . البته در بعضی موقع این عوامل باعث تثبیت یک احساس می شوند که اگر آن احساس ابتدایی مثبت باشد باعث وفاداری مشتری می شود و اگر منفی بوده باشد باعث احساس تنفر به برند می شود .حال این احساسات ایجاد شده بر اساس رویکردهای فردی و ویژگی ها محیطی خود را با رفتارهایی که نسبت به برند انجام می دهند نمایان می کنند . با توجه به اینکه موضوع این مقاله احساسات منفی نسبت به برند است این رفتار ها شامل ترک برند ، بد گویی از برند و شکایت از برند و غیر می شود . این مقاله با شیوه توصیفی به بررسی پژوهش ها ی پیرامون احساسات منفی پرداخته است .
کلید واژگان :احساسات منفی نسبت به برند
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 3160187626527254
- سال انتشار : 1399
- نوع مقاله : پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : فصلنامه مدیریت کسب و کار های دانش بنیان
- برگزار کنندگان :
- ISSN :
- تاریخ ثبت : 1399/07/14 09:07:45
- ثبت کننده : سید فخرالدین طاهرزاده موسویان
- تعداد بازدید : 183
- تعداد فروش : 0