بازاریابی برای هر کسب و کاری حیاتی است. بازاریابی فرآیندی است که شامل تحقیق، ترویج و فروش محصولات و خدمات به بازار هدف(مصرفکنندگان) میشود. هدف اصلی از انجام این مطالعه بررسی تاثیر فضای مجازی در بازاریابی و تبلیغات شرکت موتورسازی کویر تعیین شد. روش انجام این پژوهش بصورت تحلیلی- کاربردی و با بهرهگیری از روش سوات (SWOT) میباشد که نتایج بدست آمده نشان داد؛ معیار سازمانی با امتیاز 608/0 به عنوان مهمترین شاخص در تاثیر فضای مجازی بر تبلیغات و بازاریابی در شرکت کویر انتخاب شده و پس از آن بترتیب معیار اقتصادی با امتیاز 229/0در رتبه دوم، محیطی با امتیاز 111/0دررتبه سوم و اجتماعی با امتیاز050/0در رتبه چهارم قرار دارند. همچنین نشان میدهد از میان راهبردهای تدوین شده، بالاترین جذابیت مربوط به راهبرد از بین بردن محدودیت در پهنای باند و ایجاد زیرساخت مناسب در بروز فرصتهای بکارگیری فضای مجازی در تبلیغات و بازاریابی شرکت موتورسازی کویر است و پایینترین جذابیت مربوط به راهبرد جلوگیری از کاهش کیفیت قطعات، سوء استفاده شرکتهای سودجو و بیاعتمادی مشتریان نسبت به خرید محصول بصورت اینترنتی است.
کلید واژگان :فضای مجازی- بازاریابی- تبلیغات -موتورسازی
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 3166072889440612
- سال انتشار : 1400
- نوع مقاله : پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : دوماهنامه نگرش های نوین مدیرت بازرگانی
- برگزار کنندگان :
- ISSN :
- تاریخ ثبت : 1401/05/26 14:04:54
- ثبت کننده : سید فخرالدین طاهرزاده موسویان
- تعداد بازدید : 193
- تعداد فروش : 0