چکیده :

بیمه یکی از دستاوردهای خلاقانه و دوراندیشانه بشر به منظور مقابله با رخدادهای ناگوار است. علاقه انسان‌ها به تأمین آینده خود و افراد خانواده‌شان در زندگی متلاطم و پرفراز و نشیب سبب ایجاد بیمه‌های زندگی شده است. اکنون، میزان استفاده افراد از این بیمه به عنوان یکی از شـاخص‌های اندازه‌گیری رفاه در جامعه شناخته می‌شود. شبكه حمل و نقل، به عنــوان یکی از بسترهای حیاتی چرخه اقتصادی به شمار می آید که خسارت های وارده به آن می تواند کارکرد آن را دچار اختلال کند. براي جلوگيري از آن، تجهیز وتوسعه سامانه هاي خدمات مالی همانند خدمات بيمه می باشد. بيمه زندگي در حمل و نقل، از جمله راهكارهايي هستند كه مي توان با ايجاد آن¬ها پوشش لازم را بدست آورد. بنابراين با ايجاد قرارداد بیمه زندگي و سرمایه گذاری در حمل و نقل، علاوه بر پرداخت سرمایه در صورت فوت بیمه شده به بازماندگان، امکانات مناسب و متنوع سرمایه گذاری را نیز فراهم می سازد. در اين راستا و براي پيشبرد ايجاد بيمه زندگي در شبكه حمل و نقل، بايد از راهکارهاي ايجاد بيمه هاي متنوع و گوناگون در برنامه بيمه حمل و نقل به منظور دستيابي به توسعه و بهبود فرآیندهاي فروش بیمه هاي زندگي سود جست

کلید واژگان :

حمل و نقل، بيمه زندگي، فروش بيمه، توسعه بيمه



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک