چکیده :

هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر روش های مختلف بازاریابی اینترنتی بر رفتار خرید مصرف کنندگان است. روش های مختلف بازاریابی اینترنتی یکی از ابزار های پر کابرد برای موفقیت در دنیای رقابتی امروز است. بازاریابی اینترنتی این امکان را برای افراد فراهم می سازد که بدون صرف زمان و هزینه های هنگفت و تنها از طریق یک کامپیوتر کاری بزرگ را راه اندازی نمایند. و به مصرف کنندگان هم این امکان داده می شود که از طریق مقایسه محصولات مختلف با یکدیگر انتخاب دقیق تر و بهتری داشته باشند. مدیران شرکت ها باید به ایجاد و حفظ روابط متقابل با مشتریان در فضای مجازی بسیار دقت نمایند، زیرا مصرف کنندگان عامل کلیدی این فرایند هستند و بسیاری از ابزار های بازاریابی به دلیل عدم تماس مستقیم با مشتریان دچار تغییر و تحول می شود و بعضی ابزار ها دیگر کارایی ندارند و مدیران موظفند به دنبال ابزار هایی باشند که حداکثر کارایی را داشته باشند. در این پژوهش از منابع اطلاعاتی مختلف استفاده شده است و سعی بر آن بوده که با جمع آوری اطلاعات مختلف از منابع گوناگون اهمیت، مشکلات، مزیت ها و نقاط ضعف این حوزه را به نحوی شایسته مشخص نمود و راهکار هایی را به مدیران برای بهبود کارشان ارائه کرد..

کلید واژگان :

بازاریابی اینترنتی، روش های مختلف بازاریابی اینترنتی، رفتار خرید مصرف کنندگان، عوامل موثر بر قصد خرید مصرف کنندگان.



ارزش ریالی : 150000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک