فروش به معنای متقاعد کردن یک یا چند نفر جهت انجام یک کار و فعالیت در بازار رقابتی کنونی است، امروزه صنایع، تولیدات خود را تحت عنوان کالا و یا گروه کالا به فروش میرسانند، پس بهطور کلی میتوان گفت مدیریت فروش یکی از پیچیدهترین و چالش برانگیزترین مباحث کسب وکارها میباشد، زیرا سودآوری در بازار یکی از اهداف اصلی صنایع تولیدی است و یکی از عوامل مهم در ارزیابی میزان رشد و سودآوری صنایع تولیدی نیز میزان فروش آنها است. در این مقاله ما بهکمک نمودار کنترل میانگین و مفاهیم شش سیگما که از مباحث مطرح حوزه کنترل کیفیت میباشند به دنبال ایجاد نمودار کنترلی برای بررسی فروش کالا و یا کالاهای موجود در گروه کالایی مختص به خود هستیم، با روش مطرح شده و اثبات حالات موجود در این مقاله میتوان روش کنترلی همراه با نمودار برای کنترل میزان فروش کالا و یا کالا در گروه کالایی خود در تمامی صنایع تولیدی ارایه داد، که این امر موجود بروز نتایج مطلوب برای صنایع تولیدی خواهد بود.
کلید واژگان :فروش، گروه کالایی، کنترل میانگین، نمودار کنترلی، بهبود روند فروش، شش سیگما
ارزش ریالی : 150000 ریال
با پرداخت الکترونیک