چکیده :

هر پژوهش و نوشته‌ای با تکیه بر منابع مرتبط و به ويژه استفاده از كتابشناسي‌هاي موضوعي قوام می‌یابد. نويسنده‌اي كه با كتابشناسي‌ها آشنا و مأنوس باشد، ثمره كارش سودمند و كارآمد خواهد بود. اما پژوهش‌هاي صورت گرفته در خصوص ارتباط حجاب و رسانه، چندان گسترده نیست و نيازمند پژوهش‌هاي جامع‌تري است. آنچه که در پی می‌آید، فهرستی کتابشناختی و الفبایی از کتاب‌ها، مقالات، جزوات و پایان‌نامه‌های مرتبط با موضوع حجاب و رسانه است که تاکنون در ایران طبع و انتشار یافته است. آنچه که مدنظر بوده است ارتباط وثیق موضوعات مورد بحث در هر یک از منابع بوده است، فارغ از اینکه این منابع چه عنوانی داشته باشند. لازم به یادآوری است که منظور از رسانه، حوزۀ رسانه‌هاي گروهي شامل تلويزيون، راديو، سينما، تئاتر، مطبوعات، ارتباطات و تبليغات بوده است. امید است که مجموعه حاضر مورد استفاده پژوهشگران این حوزه قرار گیرد.

کلید واژگان :

حجاب، رسانه، کتابشناسی



ارزش ریالی : 500000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک