رسانه و دين، با تعامل مناسب با همديگر و هدايت فرهنگ جامعه، ميتوانند مفهوم زندگي را براي مردم پرمعنا سازند، ولي بيشتر رسانهها، مردم را بهسوي مصرفگرايي هدايت نموده و از دين و معنويت تهي ميكنند. گرچه به اذعان دينپژوهان غربي رسانه، امروزه افزايش بيمعنايي در مدرنيته و ناتواني فزاينده فرهنگ مصرفگرايي در پر كردن خلأ معنوي جامعه، شرايط ورود دين به عرصه زندگي فردي و اجتماعي و آشتي دين و رسانه را فراهم كرده است کتاب حاضر برگزیدهای از مقالات ارائه شده در دومين همايش بينالمللي دين و رسانه است که 4-6 آبانماه سال 1388در شهر قم و تهران برگزار گردید. تجربههاي ارزشمند رسانهها در موضوع رسانه ديني و بهويژه تجربه صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران، ميتواند براي مخاطبان و پژوهشگران، جذاب و آموزنده باشد. این کتاب بخشی از این تجربهها و یافتههای سودمند را در اختیار پژوهشگران و دستاندرکاران رسانه قرار داده است
کلید واژگان :دین، رسانههای گروهی
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک