چکیده :

این مقاله یه بحث درمورد تیوری و شیوه بکارگیری اموزش فمینیستی انتقادی در یکی از دانشکده های تربیت معلمان می پردازد.اساس این مساله تجزیه و تحلیلی از تربیت دانشجویان طبق یکی از برنامه ها در اموزش مقطع ابتدایی می باشد که به دنبال ترویج عدالت اجتماعی از رهگذر اموزش و پرورش است.

کلید واژگان :

اموزش فمینیستی انتقادی ، اموزش ابتدایی ، تربیت معلم ، اگاهی اجتماعی ، عدالت اجتماعی ، جنسیت ، طبقه ،تعلیم و تربیت تحولی



ارزش ریالی : 150000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک