چکیده :

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه‌ی کیفیت خدمات با وفاداری دانشجویان با توجه به نقش میانجی ارزش آدرک شده. رضایت هدف کاربردی و از لحاظ روش پژوهش» توصیفی از نوع همبستگی می باشد . جامعه آماری شامل دانشجویان شاغل به تحصیل در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ به تعداد ۱۰۰۰۰ نفر می‌باشد. حجم نمونه به روش نمونه‌گیری تصادفی خوشه‌ای و مطابق با جدول کرجسی -مورگان ۳۸۴ نفر انتخاب گردید. روش گردآوری داده‌ها از روش کتابخانه‌ای و میدانی بوده است. درروش میدانی از پرسشنامه‌های استاندارد کیفیت خدمات پاراسورمان و تصویر ذهنی برند زیتهامل و سلنزء ارزش ادراک شده زیتهامل و چوی.ء رضایت استنک و همکاران و وفاداری زیتهامل و همکاران استفاده شده است. برای انجام آماره‌های توصیفی از نرم افزار 5088 وبرای انجام تحلیل استنباطی از نرم افزار ۳85 510۵7۳ استفاده شده است. یافته‌ها نشان داد که بین کیفیت خدمات با وفاداری دانشجویان رابطه‌ی مثبت و معناداری وجود دارد و ارزش ادراک شده,ء رضایت دانشجویان و تصویر ذهنی برند رابطه ی بین کیفیت خدمات و وفاداری دانشجویان را میانجی گری می نمایند

کلید واژگان :

کیفیت خدمات، رضایت دانشجویان، تصویرذهنی برند، ارزش ادراک شده، وفاداری دانشجویان



ارزش ریالی : 150000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک