پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطۀ کیفیت خدمات با وفاداری دانشجویان با توجه به نقش میانجی ارزش ادرک شده، رضایت دانشجویان و تصویرذهنی برند در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان انجام شده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از لحاظ روش پژوهش، توصیفی از نوع همبستگی می باشد . جامعه آماری شامل دانشجویان شاغل به تحصیل در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان در سال تحصیلی 97-96 به تعداد 10000نفر می باشد. حجم نمونه به روش نمونه¬گیری تصادفی خوشه¬ای و مطابق با جدول کرجسی –مورگان 384 نفر انتخاب گردید. روش گردآوری داده¬ها از روش کتابخانه ای و میدانی بوده است. درروش میدانی از پرسشنامه¬های استاندارد کیفیت خدمات پاراسورمان و زیتهامل، تصویر ذهنی برند زیتهامل و سلنز، ارزش ادراک شده زیتهامل و چوی، رضایت استنک و همکاران و وفاداری زیتهامل و همکاران استفاده شده است. برای انجام آماره¬های توصیفی از نرم افزار spss وبرای انجام تحلیل استنباطی از نرم افزار Smart PLS استفاده شده است. یافته¬ها نشان داد که بین کیفیت خدمات با وفاداری دانشجویان رابطۀ مثبت و معناداری وجود دارد و ارزش ادراک شده، رضایت دانشجویان و تصویر ذهنی برند رابطه ی بین کیفیت خدمات و وفاداری دانشجویان را میانجی¬گری می¬نمایند
کلید واژگان :کیفیت خدمات، رضایت دانشجویان، تصویرذهنی برند، ارزش ادراک شده، وفاداری دانشجویان
ارزش ریالی : 150000 ریال
با پرداخت الکترونیک