امروزه مشتریان و مصرفکنندگان در جستجوی عرضهکنندگانی بوده که کالا یا خدماتی بهتر به آنها ارائه کنند. اعتماد مشتری و کسب رضایت وی اساسیترین عوامل در تداوم سازمانهای مختلف، ازجمله شرکت خودروسازی سایپا و نمایندگیهای زیر فعالیت این شرکت میباشد. این شرکت با توجه به منحصربهفرد کردن فعالیتهای مربوط خدمات گارانتی بدنه را در راستای افزایش رضایت مشتریان راهاندازی نموده است. گارانتي بدنه سايپا يكي از سرویسهای جذاب سايپا كارت طلايي میباشد كه مالكان خودروهاي سواري گروه سايپا میتوانند با خريد آن اتومبيل خود را در صورت آسيب ديدن بر اثر حوادث و يا سرقتهای احتمالي تحت پوشش این بیمه قرار دهند. بنابراین هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر رضایتمندی و اعتماد مشتریان از گارانتی بدنه سایپا در نمایندگی 2110 گروه خودروسازی سایپا استان اردبیل است که از لحاظ هدف کاربردی و ازلحاظ روش توصیفی - همبستگی است. حجم نمونه بر اساس فرمول کوکران 89 نفر محاسبه که به روش تصادفی در دسترس در بین مشتریان نمایندگی 2110 گروه خودروسازی سایپا استان اردبیل که حداقل یکبار از این گارانتی استفاده نمودهاند توزیع و بهصورت تکمیلشده جمعآوری گردید. ابزار مورداستفاده پرسشنامه میباشد. برای نتیجههای یافته از نرمافزار spss20 بهره گرفتهشده است که نتایج پژوهش حاکی از آن است که رضایت مشتری بر گارانتی بدنه سایپا در نمایندگی 2110 اردبیل تأثیر معنادار دارد و همچنین تأثیر مثبت و معنادار اعتماد مشتریان بر گارانتی بدنه سایپا تائید شد.
کلید واژگان :رضایت از مشتری، اعتماد مشتری، گارانتی بدنه سایپا، نمایندگی 2110 سایپا استان اردبیل
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک