هدف از پژوهش حاضر به منظور بررسی رابطه بین بازار یابی داخلی و رضایت کارکنان با در نظر گرفتن نقش میانجی تناسب فرهنگی در شاغلین صنعت گردشگری در شهرستان گنبد کاووس شکل گرفته است،تحقیق حاضر ازنظر روش گردآوریدادهها، توصیفی- پیمایشی و همبستگی ازنظر هدف کاربردی است. جامعه آماری این تحقیق شامل تمامی شاغلین صنعت گردشگری در شهرستان گنبد کاووس بود. در تحقیق حاضر بهمنظور تهیه و تعیین حجم با توجه اینکه جامعه آماری تعداد مشخصی ندارد لذا از نمونه گیری غیر احتمالی و در دسترس بهره گیری می کنیم.براین اساس 384 پرسشنامه در جامعه توزیع شد، جهت گردآوری دادهها از پرسشنامهاستفاده شد.محقق؛دادههای بهدستآمده از پرسشنامه را پس از استخراج و طبقهبندی از طریق نرمافزار smart plsمورد تجزیه تحلیل قرار داده است. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که بین بازار یابی داخلی و رضایت کارکنان رابطه معناداری وجود دارد.بین بازار یابی داخلی و تناسب فرهنگی رابطه معناداری وجود دارد.بین تناسب فرهنگی و رضایت کارکنان رابطه معناداری وجود دارد.بین بازار یابی داخلی و رضایت کارکنان با نقش میانجی تناسب فرهنگی رابطه معناداری وجود دارد.
کلید واژگان :بازار یابی داخلی،رضایت کارکنان،تناسب فرهنگی
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 4159689341886155
- سال انتشار : 1396
- نوع مقاله : پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : فصلنامه رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت
- برگزار کنندگان :
- ISSN :
- تاریخ ثبت : 1399/05/18 18:00:18
- ثبت کننده : عبدالقادر تکه ئی
- تعداد بازدید : 247
- تعداد فروش : 0