چکیده :

هدف از پژوهش حاضر به منظور بررسی رابطه بین بازار یابی داخلی و رضایت کارکنان با در نظر گرفتن نقش میانجی تناسب فرهنگی در شاغلین صنعت گردشگری در شهرستان گنبد کاووس شکل گرفته است،تحقیق حاضر ازنظر روش گردآوریداده‌ها، توصیفی- پیمایشی و همبستگی ازنظر هدف کاربردی است. جامعه آماری این تحقیق شامل تمامی شاغلین صنعت گردشگری در شهرستان گنبد کاووس بود. در تحقیق حاضر به‌منظور تهیه و تعیین حجم با توجه اینکه جامعه آماری تعداد مشخصی ندارد لذا از نمونه گیری غیر احتمالی و در دسترس بهره گیری می کنیم.براین اساس 384 پرسشنامه در جامعه توزیع شد، جهت گردآوری داده‌ها از پرسشنامهاستفاده شد.محقق؛داده‌های به‌دست‌آمده از پرسش‌نامه را پس از استخراج و طبقه‌بندی از طریق نرم‌افزار smart plsمورد تجزیه تحلیل قرار داده است. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که بین بازار یابی داخلی و رضایت کارکنان رابطه معناداری وجود دارد.بین بازار یابی داخلی و تناسب فرهنگی رابطه معناداری وجود دارد.بین تناسب فرهنگی و رضایت کارکنان رابطه معناداری وجود دارد.بین بازار یابی داخلی و رضایت کارکنان با نقش میانجی تناسب فرهنگی رابطه معناداری وجود دارد.

کلید واژگان :

بازار یابی داخلی،رضایت کارکنان،تناسب فرهنگی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک