چکیده :

یکی از عواملی که در حوزه تاثیر منابع قدرت بازار بر تجارت بین الملل در سطح صنایع کوچک به آن کمتر پرداخته شده است موضوع تجارت کالای نهایی با کشور های دیگر است که باعث ایجاد مشکلاتی در بازار کار می شود و در بازار های کار می توانند قدرت هایی را در بازار به وجود آورد و مانع از این شوند که بازار ، خروجی کارآمدی داشته باشد. یکی از راه حلهای پاسخ به این نیاز ، ارزیابی و الویت بندی عوامل موثر بر تجارت تاثیر قدرت در بازار کار است تا با ايجاد يك ساختار مشخص و هدفمند و در نظر گرفتن همه عوامل چالش زا و جنبه‌هاي مختلف آن ، از اثر‌بخش‌بودن ساختار تعریف شده اطمينان حاصل نمود. که این امر با بررسی دقیق ادبیات تحقیق و مصاحبه با خبرگان محقق خواهد شد. اين پژوهش از نظر هدف کاربردي و از نظر ماهيت توصيفي- پيمايشي است. جهت تحلیل اطلاعات از نرم افزار متلب استفاده شده است.

کلید واژگان :

منابع قدرت بازار؛ تجارت بین الملل؛ صنایع کوچک.



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک