چکیده :

پيشرفت تحصيلي دانش آموزان يكي از شاخص هاي مهم در ارزيابي آموزش و پرورش است، و تمام كوشش هاي اين نظام در واقع جامه عمل پوشاندن به اين امر مهم است . در عصر حاضر به سبب نفوذ علوم و تكنولوژي در زندگي روزمره و نياز جوامع به مشاغل و حرفههاي جديد و پيشرفت علوم تربيتي و روانشناسي يادگيري، در عمل شيوههاي تدريس، اهداف و چشماندازهاي آموزشي و تربيتي تغيير كردهاند و نگرشهاي آموزشي 5 بر ميزان پيشرفت تحصيلي دانش آموزان و به روش توصيفي – تحليلي انجام شده است . E نو شدهاند. تحقيق حاضر با هدف بررسي تاثير الگوي 5 در پنج مرحله همراه با مشاركت و فعاليت معلم و دانش آموز براي رشد تفكر و ياد دادن چگونه يادگرفتن E يافته ها نشان مي دهد الگوي تدريس است . اين روش تدريس بر ميزان يادگيري و پيشرفت تحصيلي دانشآموزان نقش موثري دارد .

کلید واژگان :

يادگيري ، پيشرفت تحصيلي ، دانش آموزان E 5، الگوي تدريس



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک