چکیده :

هدف كلي اين پژوهش،بررسي نقش برنامه ريزي درسي و آموزش از پيشگيري جرايم مجازي رايانه اي براساس فرصت ها ،تهديدها،قوت ها،ضعف ها است .روش پژوهش توصيفي از نوع پيمايشي است.روش نمونه گيري تصادفي ساده بوده و حجم نمونه گيري براساس نمونه گيري كوكران،168 نفر براورد گرديده است.ابزار گردآوري اطلاعات پرسشنامه و مصاحبه است.براي بررسي پايايي اابزار از ضريب الفاي كرنباخ استفاده شده و 93%برآورده شده است نتايج نشان ميدهد بين مولفه هاي اصلي برنامه ريزي درسي و آموزش از پيشگيري جرايم مجازي رايانه اي با يكي از مولفه هاي چهار مولفه ي (فرصت ها ،تهديدها،قوت ها،ضعف ها رابطه معناداري وجود دارد.

کلید واژگان :

برنامه درسي،اموزشي ،پيشگيري .فرصت ها ،تهديدها،قوت ها،ضعف ها،جرايم مجازي رايانه اي



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک