چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
هر سازمانی که خواهان ادامه حیات در صحنه رقابتی کسب و کار خود است، اهمیت ارائه محصولات جدید را درک کرده است و با ایجاد تغییرات برای بهبود محصول فعلی یا تولید محصولی کاملا جدید با قابلیت¬های متفاوت، سعی بر این دارد تا موقعیت خود را در بازار پیشرفت دهد و بر سهم خود بیافزاید. تغییرات بسیار سریعی که در محیط کسب و کار وجود دارد موجب کاهش چرخة عمر محصولات می¬شود، از این رو نوآوری¬های محصول و فناوری برای سازمان¬ها امری حیاتی شده است. برای رسیدن به این مهم، ابزارها و تکنولوژی¬هایی در فرایند توسعه محصول جدید (NPD) به کارگرفته می¬شوند، تا موفقیت محصول جدید تضمین گردد.
کلید واژگان :NPD، نوآوری ، ابزارها و تکنولوژی
ارزش ریالی : 200000 ریال
با پرداخت الکترونیک