چکیده :

بازاریابی در کسب وکارها عمدتاً به عنوان فعالیتهایی در نظر گرفته میشود که محصول تولید شده یا خدمت ارائه شده را هر چه معرفی کنیم یا به عبارت دیگر نوع دیگری از بازاریابی بپردازیم.بازاریابی پایدار است .بازاریابی که ترکیبی از بازاریابی سبز،بازاریابی بیشتر به بازار عرضه کند، به فروش برساند و در انتها تولید کننده درامد باشد. بخش دیگری از بازاریابی که در این مقاله قصد داریم درونی،بازاریابی اجتماعی وبازاریابی فرهنگی است مورده پژوهش قرار گرفته به این منظور ابتدا آمیخته بازاریابی را مرور و با مهمترین عناصر بازاریابی ترکیب وبررسی میکنیم تا در نهایت بتوانیم به بهترین نتایج دست پیدا کنیم و کسبوکار را به بهترین نسخه خود تبدیل کنیم.امروزه مقوله بازاریابی به طور معمول در توسعه پایدار نه بعنوان بخشی از مشکل بلکه بعنوان بخشی از راه حل راهبردی تلقی میگردد. با توجه به پیش بینی رشد جمعیت جهان و افزایش رشد تقاضا برای مواد غذایی و کاالهای مصرفی با توجه به محدودیتهای اکولوژی و اجتماعی موجود تامین این نیازها نمی تواند از طرق رایج و فعلی تولید و بازاریابی تامین گردد، لذا سیستمهای بازاریابی جهت نایل آمدن به توسعه پایدار نیازمند بکارگیری استراتژیهای کسب و کار جدیدی هستند، در این مقاله استدالل می کنیم که بازاریابی پایدار دارای دو هدف مهم است: افزایش تقاضای محصوالت و خدمات پایدار، امروزه پارادایم بازاریابی پایدار به عنوان مسیری امیدوار کننده برای افزایش تقاضای کلی محصوالت در نظر گرفته میشود.هدف مقاله حاضر تاکید بر روابط دوسویه بین آمیخته بازاریابی و توسعه پایدار میباشد.

کلید واژگان :

بازاریابی پایدار-آمیخته بازاریابی-بازاریابی سبز-توسعه کسب و کار پایدار



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک