فراتركيب حاصل با هدف بررسي نقش سند تحول بنيادين بعنوان مبناي مرجعيت علمي در عصر مهدويت نگارش شده است. پژوهش حاضر از نظر هدف كاربردي و از نظر نحوهي گردآوري دادهها كيفي است كه با روش پژوهش كتابخانهاي، از نوع مطالعات ثانوي و فراتركيب است. با توجه به اهميت مرجعيت علمي در جامعه اسلامي در جهت زمينهسازي در راستاي تحقق حكومت عدل جهاني با محوريت مهدويت، در راستاي استفاده از مفاد سند تحول بنيادين، اين پژوهش انجام گرفته است. جامعهي اين SID, پژوهش مقالات منتشرشده در منابع اطلاعاتي، مجلات و نشريات معتبر داخلي، مانند Scopus, و همچنين بانكهاي اطلاعاتي خارجي مانند Noormags, CIVILIKA ميباشد كه Sciencedirect, ProQuest, Scholary Journal, ELSEVIER, Springer ١٢٠ مقاله در مرحله اول مورد مطالعه قرار گرفت و مقالاتي كه با سؤال و هدف پژوهش، عنوان پژوهش، چكيده، محتوا و روش پژوهش تناسبي نداشتند، در چند مرحله حذف شدند. دست آخر ٣٥ مقاله مورد بررسي دقيق قرار گرفتند كه از بين آنها ٤ كد مفهمي و ١٧ شاخص يا مولفه مهم استخراج گرديد كه نشاندهنده پيشتاز بودن كشور ايران در ايجاد مبناي مستقل علمي با استفاده از فرهنگ و معارف اسلامي با تكيه بر سند تحول بنيادين كه زمينهساز ظهور جامعهي مهدويت محور ميباشد.
کلید واژگان :مرجعيت علمي، سند تحول بنيادين آموزش و پرورش، متاسنتز، عصر ظهور.
ارزش ریالی : 150000 ریال
با پرداخت الکترونیک