چکیده :

یکی از نکات مهم در اداره و فعالیت رسانه‌ای به ویژه برای انجام و اجرای یک فرآیند ارتباطی مطلوب، صرف نظر از آگاهی داشتن از مسیر و جزئیات انجام آن به شکل صحیح، برخورداری از این درک عمیق است که "یک ارتباط موثر زمانی محقق می‎شود که مدیر رسانه بداند اولا چه باید بکند و ثانیا چگونه باید عملکرد خود و اثربخشی ارتباطات رسانه تحت امر خود را مورد ارزیابی قرار دهد." تا دیروز دست‌اندرکاران رسانه تنها به عنوان مسئول نوشتن و انتشار اخبار و تولید محتواهایی با موضوع اطلاع‌رسانی یا آموزش و سرگرمی و یا آگهی‎های بازرگانی شناخته می‎شدند اما نقش و حرفه رسانه ای‌ها امروز با دگردیسی سریع و پیچیده، مستلزم توانایی انجام کار تحقیقاتی، تصمیم‌گیری و حل مسأله است که می‎توان مجموعه این سه مولفه مهم را ارتباطات استراتژیک توصیف کرد.از سوی دیگر، مدیران رسانه ها، تصمیم گیرندگان سازمانی هستند که معمولا در دو سطح استراتژیک و تاکتیکی ایفای نقش می‎کنند.

کلید واژگان :

رسانه‌-مک لوهان-تکنولوژی-استراتژیک-اینترنت



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک