یکی از نکات مهم در اداره و فعالیت رسانهای به ویژه برای انجام و اجرای یک فرآیند ارتباطی مطلوب، صرف نظر از آگاهی داشتن از مسیر و جزئیات انجام آن به شکل صحیح، برخورداری از این درک عمیق است که "یک ارتباط موثر زمانی محقق میشود که مدیر رسانه بداند اولا چه باید بکند و ثانیا چگونه باید عملکرد خود و اثربخشی ارتباطات رسانه تحت امر خود را مورد ارزیابی قرار دهد." تا دیروز دستاندرکاران رسانه تنها به عنوان مسئول نوشتن و انتشار اخبار و تولید محتواهایی با موضوع اطلاعرسانی یا آموزش و سرگرمی و یا آگهیهای بازرگانی شناخته میشدند اما نقش و حرفه رسانه ایها امروز با دگردیسی سریع و پیچیده، مستلزم توانایی انجام کار تحقیقاتی، تصمیمگیری و حل مسأله است که میتوان مجموعه این سه مولفه مهم را ارتباطات استراتژیک توصیف کرد.از سوی دیگر، مدیران رسانه ها، تصمیم گیرندگان سازمانی هستند که معمولا در دو سطح استراتژیک و تاکتیکی ایفای نقش میکنند.
کلید واژگان :رسانه-مک لوهان-تکنولوژی-استراتژیک-اینترنت
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6141791178511649
- سال انتشار : 1392
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : کنفرانس بینالمللی مدیریت، چالشها و راهکارها
- برگزار کنندگان : SJSM-دانشگاه آزاد اسلامی
- تاریخ ثبت : 1393/09/16 03:53:05
- ثبت کننده : مهدی مظفری زاده
- تعداد بازدید : 448
- تعداد فروش : 0