چکیده :

بدون شک بررسی هدفمند و ساختار یافته عملکرد یکی از اجزای لازم برای ارتقای مداوم کیفیت است. سیستم آموزشی کشور نیز از این اصل مبرا نبوده و برای ایجاد تحرکی قوی و پایا، لازم است تا بصورت برنامه ریزی شده عملکردها سنجیده و با مقایسه امتیازات دانشکده ها، فضای رقابتی برای پیشرفت سریعتر در راستای منافع کشور ایجاد گردد. بدین منظور ابتدا پرسشنامه ای تهیه شد و به این وسیله درجه اهمیت و وزن اهمیت هر یک از معیارهای موثر بر عملکرد دانشکده ها توسط افراد خبره مشخص گردید. سپس پرسشنامه هایی تهیه گردید و برای ارزیابی عملکرد هر دانشکده در اختیار دانشجویان دانشکده های مورد نظر قرار داده شد و در نهایت به وسیله روش AHP رتبه بندی دانشکده ها انجام گردید.

کلید واژگان :

ارزیابی عملکرد، رتبه بندی دانشکده ها، روش تحلیل سلسله مراتبی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک