چکیده :

هدف این پژوهش بررسی عوامل مؤثر بر عدم مشارکت و درگیری تحصیلی دانش آموزان بود. روش تحقیق در این پژوهش، علی مقایسه ای بود. حجم نمونه 180 تن بود که از طریق نمونه گیری تصادفی چندمرحله ای انتخاب شده بودند. جهت تجزیه و تحلیل از نرم افزار spss و exel استفاده شده است. یافته ها نشان داد بین نوع مدارس و سواد والدین در متغیر عدم مشارکت تحصیلی، تفاوت معنادار می باشد. همچنین عامل استقلال بیشترین تأثیر را بر عدم مشارکت تحصیلی دارد.

کلید واژگان :

عدم مشارکت تحصیلی، عدم درگیری تحصیلی، نظریه ی خودمختاری



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک