چکیده :

در این مقاله به بررسی بازاریابی الکترونیک، اهمیت بررسی این مقوله در عصر کنونی، رابطه آن با تجارت الکترونیک و تفاوت های آن با بازاریابی کلاسیک در صنعت برق پرداخته شده است. حرکت به سوی خصوصی سازی، تعیین بودجه بازاریابی، شناخت بازارهای هدف در صنعت برق، در دورترین نقاط دنیا و فرمول اساسی بازاریابی الکترونیک شامل جلب توجه مشتریان، ایجاد علاقه مندی و تمایل به خرید محصول، از دیگر مباحث مورد بررسی بوده اند. در ادامه به استراتژی های طراحی وب سایت شرکتهای مرتبط با صنعت برق بر اساس اصول بازاریابی الکترونیک شامل اعتماد سازی، سیستم هدایت مشتریان، به روز بودن محصولات و اطلاعات سایت و راههای برقراری ارتباط دائم با مشتریان، پرداخته شده است.

کلید واژگان :

بازاریابی الکترونیک، صنعت برق، طراحی وب سایت، مشتریان،



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک