چکیده :

هیچ ارتباط خوب خارجی بدون برخورداری از ارتباطات خوب داخلی به دست نمی آید. به علاوه ارتباطات سازمانی هیچ گاه بدون کشمکش نیست. کشمکش های هر سازمان امری طبیعی است، چون افرادی که درون آن کار می کنند از عقاید متفاوتی برخوردارند و افرادی وجود دارند که نمی توانند عقاید متفاوت دیگران را قبول نمایند. پس کشمکش ها می توانند سبب به هم ریختگی اختیارات مدیران گردند اما مطالعات صورت گرفته در سال های 1970 نشان دادند که کشمکش ها می توانند مثبت و همین طور منفی باشند. بر سر این موضوع که بیشتر خطرات برای سازمان از همین کشمکش ها به وجود می آید و همین طور سازمان بدون کشمکش وجود ندارد، توافق عمومی وجود دارد. هدف این مقاله، مدیریت ناسازگاری و کشمکش ها می باشد و این مقاله ناسازگاری را در حوزه ی مدیریت کنونی تحلیل می نماید، در عین حال نقش مدیران در مدیریت ناسازگاری نیز مورد تحلیل قرار می گیرد.

کلید واژگان :

مدیریت ناسازگاری، ناسازگاری، استراتژی، ارتباطات سازمانی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک