چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
ايرانيان به دليل ذائقه ذاتي علاقه شديدي به داراييهاي مشهود داشته و حال اينكه در انتقال شركتها معمولا ارزش ديگيري است كه جايگزين ارزش دارايي مشهود مي شود و آن دارايي نامشهود است. در اين مقاله به يكي از جنبه هاي اعتبار برند بنام مسئوليت هاي اجتماعي سازمانها پرداخته مي شود.
کلید واژگان :برند، مسئوليت هاي اجتماعي، اخلاق حرفه اي، دارايي نامشهود
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6142458053280979
- سال انتشار : 1390
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : همايش ملي خصوصي سازي در ايران
- برگزار کنندگان : دانشگاه ازاد سمنان ، دانشگاه پيام نور سمنان
- تاریخ ثبت : 1393/12/03 08:18:52
- ثبت کننده : محمد علي شريعت
- تعداد بازدید : 296
- تعداد فروش : 0